Zápis zastupitelstva z 3.8.2011
Virtuální zasedání
Založeno 20. 5. 2011, ukončeno bude 3. 8. 2011.
ze schůzky 3. 8. 2011 se omluvila Pavla Jirková, Richard Papík, Milena Medková, Rudolf Vlasák
- Radka Římanová oslovila zastupitelstvo ČIS stran možné změny jednání z fyzických schůzek na schůzky virtuální. Souhlasí: Zubina, Vlasák, Skálová, Jirková, Medková, Papík, Skálová; nebylo ověřeno Vlasákem. Forma: Google Document, členové zastupitelstva požádáni o sdělení e-mailu k účtu Google.
- Radka Římanová se zúčastní 26. 5. 2011 Valné hromady ČS VTS.
- Zastupitelstvo schválilo registraci www stránky společnosti do projektu WebArchiv, smlouva odeslána do NK ČR dne 23. 5. 2011.
- Radka Římanová rozeslala návrh termínu na schůzku v systému Doodle. Termíny 13. 7., 27.7.,3.8.17.8. vždy v 13 hod. v NTK.
- Ohledně správy webu bude uzavřena dohoda o provedení práce s Martinem Piatkem. Náklad maximálně 15 000 Kč ročně, práce max. 150 hodin ročně, výplata na základě výkazu práce. Přijat na základě doporučení H. Skálové.
- ČIS se podílela na akci BigClean 2011 viz http://bigclean.org/praha/ . Náklad 5000 Kč. Forma dohoda o provedení práce pro Štefana Urbánka, typ činnosti Přednáška o čištění dat Data Quality Managementu frameworkku Brewery, vedení workshopu o čištění dat v rámci akce BigClean 2011.
- ČIS získala dar od ČS VTS – 62 000 tis. Kč. Stalo se tak na základě zaplacení členského příspěku 3000 Kč. Od roku 2012 bude vyžadován i důkaz o činnosti organizace, např. odkaz na aktualizovaný web.
- Dne 30. 5. 2011 byl členům ČIS zaslána výzva ČS VTS ohledně záměru ČS VTS – projekt do výzvy „České inovační partnerství“. Termín pro nahlášení zájemců o činnost na tomto projektu za ČIS do 15. 6. 2011 předsedkyni ČIS. Za ČIS byla na základě projeveného zájmu nominována Ing. Dagmar Vránová. Dne 20. 6. 2011 zaslán e-mail paní Vidovencové s nominací.
- Schůze zastupitelstva se uskuteční 3. 8. 2011 v 13:00 v Národní technické knihovně
- Program schůze
a) kontrola funkčnosti virtuálních přístupů do virtuálního zápisu
b) schválení virutálního zápisu, c) porada o IKI 2012
d) schválení kooperace na projektech s NTK – automatizované zpracování dat – autoritní soubory, bibliografický katalog
e) návrh na spolupráci se SKIP v rámci zájezdů – příspěvek na účast pro členy ČIS
f) Medková – Informace o projektu OP VK , Partnerství a sítě, “Informace a konkurenceschopnost” – příjemce Vysoká škola báňská – TU Ostrava, Ekonomická fakulta – možnost zapojení členů zastupitelstva ČIS do projektu – aktivní účast na přípravě a řízení workshopů (témata: CI, správa a řízení informací, sociální sítě), práce na DPP - Česká informační společnost bude registrována na el. tržišti B2B, s cílem možnosti se transparentně ucházet o zakázky státní správy. Kontaktní osoby MUDr. Pavel Zubina a Doc. PhDr. Richard Papík, Ph.D. Kontaktní e-mail: cisvts@seznam.cz
- Konference IKI 2012 – termín pořádání 17. ledna 2012. Návrh struktury programu:
12 přednášek – doktorandi UISK – 4 přednášky; medicínské informace – 4 přednášky;sponzoři – 2;;call for paper (profesionálové – 2 přednášky. Na poradě nutné rozhodnout o dalších podrobnostech.Akce nahlášena do knihovnického kalendáře.
Zápis projednán na schůzi 3. 8. 2011.
Svým podpisem to potvrzují:
Souhlasím. P. Jirková, P. Zubina, H. Skálová, Římanová